نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4039
-
الف
+

وصیت کارگردان «یوسف پیامبر» به «جمال شورجه» چه بود؟

«عباس صالح مدرسه‌ای» گفت: هیچ کارگردانی را سراغ نداریم که در تولید آثار قرآنی مثل «جمال شورجه» باشد.

«عباس صالح مدرسه ای» مستندساز ایرانی گفت: هیچ کارگردانی را سراغ نداریم که در تولید آثار قرآنی مثل « جمال شورجه» باشد و وصیت مرحوم «سلحشور» هم همین است.

به گزارش آی فیلم2، «عباس صالح مدرسه‌ای» با برشمردن فعالیت‌های «فرج الله سلحشور» کارگردان سریال یوسف پیامبر گفت: سلحشور تنها کسی بود که به طور اختصاصی در زمینه قرآن فلم و سریال می ساخت و آخرین یادگارش فلمنامه «موسی کلیم الله» است که قرار است توسط «جمال شورجه» کار شود.

وی ادامه داد: متأسفانه با خبر شدیم که آقای شورجه به خاطر سکته مغزی در شفاخانه بستری هستند.

صالح مدرسه‌ای افزود: دعا کنیم هر چه سریع صحت خود را به دست بیاورند، شورجه در تمام کار‌های فاخر مرحوم سلحشور از جمله «یوسف پیامبر (ع)» و «مردان آنجلس» مشاور و دستیار اول کارگردان بود و به همین دلیل طبق وصیت خط سلحشور، سریال فاخر قرآنی موسی کلیم الله را مقابل کمره ببرند.

او تاکید کرد: هیچ کارگردانی را سراغ نداریم که در تولید آثار قرآنی مثل شورجه باشد.

صالح مدرسه‌ای در پایان گفت: سرنوشت سریال تاریخی حضرت موسی(ع) به شدت وابسته به آقای شورجه می باشد و وصیت خط مرحوم سلحشور هم این ادعا را تایید می‌کند. 

«جمال شورجه» کارگردان سریال «موسی(ع)» و تهیه کننده سریال «اصحاب کهف» که مدت‌ها در بخش سینما و تلویزیون ایران مصروف به فعالیت بود روز گذشته به دلیل بیماری در شفاخانه بستری شد.

ف ا/ب م

نظر شما
ارسال نظر